Oanmäld försvunnen

Han har varit försvunnen ett tag nu. Jag har sökt på hitta.se men han är borta nu. Jag har velat ha lite koll på honom för att se vad han företar sig i livet. Så med jämna mellanrum har jag kollat upp honom. Lite stalkerfasoner jag vet. Men det är ju inte så att någon vet om det. Nu vet jag dock inte var han är längre. Hur kan man försvinna sådär bara? Det finns fortfarande ett mobilnummer som är registrerat på föräldrarnas hemadress. Jag väntar mig nog att han kommer att poppa upp igen så småningom. Jag hoppas att han flyttat ut ur landet. Det vore nog roligt för honom att göra något annat. Han verkar lite orotad ändå. Som jag minns det i alla fall, det var ju länge sen jag såg honom. Eller så sitter han i fängelset. Varför skulle man annars plötsligt registrera sig på sina föräldrars adress? För jag tror inte på fullaste allvar att han har flyttat hem. Men det är lite märkligt. Jag går undrandes eftersom jag inte har någon att fråga. Men jag hoppas han mår bra. Suck...

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0