Bakis utan det roliga

Jag känner mig helt bakis idag. Seg, trött och lite uttorkad. Vad hände inatt när jag sov egentligen? Det känns ju lite trist att få de tråkiga delarna av drickandet utan att alls få det roliga. Det känns nästan värre än att käka kola med papper på. Då har man ju i alla fall fått ner kolan i magen, även om den inte smakar något. Men nu! Jag har inte ens fått smaka på alkoholen. En förnimmelse av alkohol - eller?

Uttorkningen kan bero på att jag sov med öppen mun. I alla fall var den öppen när jag vaknade. Och trött är jag ju nästan jämt nu för tiden. Kombinationen kändes bara så trist.

Drar till landet snart. Ska bara leka workinggirl någon timme till.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag blir bakis redan innan jag blir full. Och är jag nykter och är vaken efter 2 så blir jag typ sjuk.

2006-07-15 @ 21:42:44
URL: http://knatzo.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0