Andra andningen

Jag har börjat komma in i andra andningen på kvällarna nu för tiden. Jag är helt slut på morgonen men piggar på mig ltie på dagen. Sen efter jobbet om jag sätter mig ner är det kört. Då orkar jag inte ställa mig upp igen. Men nu har jag börjat dricka kaffe efter middagen. Jag inbillar mig att det ger en liten skjuts i energin. Men sen somnar jag gott som vanligt.

Jag undrar vad som hänt med min sömn förresten. Det går så bra att sova nu för tiden trots att jag ska upp tidigt. Jag har ju inte sovit mer än sju timmar per natt de senaste veckorna. Det finns liksom inte möjlighet när jag går och lägger mig runt 12. På helgerna är brorsdottern uppe i ottan, så då är det också kört att sova. Det gör att jag har bra kontinuitet i min sömn vilket kan vara bra. Men utöver det trivs jag rättt bra på jobbet. Tanterna är assköna, jag har ingen stress och jag lommar runt där i godan ro. Jag tror att det är den viktigaste faktorn faktiskt. Jag kan ju alltid försöka lura mig själv att jag trivs med alla jobb och alla situationer. Men det är inte sant och det märkt mest på min sömn. Sånt obehag inverkar starkt negativt på min sömn. Men utöver det har jag väldigt aktiva kvällar. Jag gör så himla mycket saker hela tiden - också utan stress. Det innebär att jag antagligen tömmer all energi jag har. Det borde ju bli lättare att somna då. Ja, jag vet inte. It´s only good nights sleep - but I like it.

Kommentarer
Postat av: Olafkatharina

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2009-03-03 @ 10:08:56
URL: http://olafkatharina.myblog.de

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0