Skärgårdmingel

Jag skolkar idag. Från jobbet. Det känns oerhört busigt, och inte alls som sånt jag gör. Än vet jag inte om jag kommer att hinna göra allt jag ska denna skolkdag, men det återstår att se.

Det jag insåg nu är dock hur skönt det är att vakna tidigt och plötsligt ha tid till godo på morgonen. Tänk om jag skulle orka mig upp vid 8 nästa vecka när jag ska sitta hemma och skriva. Troligt!?

Kom på en annan sak också. Tänk om jag skulle få sitta på min praktikplats och skriva istället. Jag skulle nog inte få något gjort då, tyvärr. Men det skulle vara en skön känsla att de inte blir av med mig. De kanske vänjer sig vid att ha mig där såpass att de inte vill att jag någonsin ska gå *önsketänkande*.

Jag ska i alla fall bege mig ut i skärgården om ett tag. Först hinner jag läsa lite ur min bok Den hemliga historien av Donna Tartt.

Kommentarer
Postat av: Honken

Åhh vad härligt att åka ut i skärgården!

2006-12-28 @ 08:58:47
URL: http://honkenponken.blogg.se/
Postat av: Nicolaslejla

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2009-07-27 @ 07:45:34
URL: http://nicolaslejla.blogspot.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0