Sängkvalster

Det bästa med julledigt är att man inte behöver göra någonting. Man kan verkligen bädda ner sig en hel dag och bara låta den gå. Det finns mycket på tv som hjälper till att få dagen att gå. Idag har jag sett Göta kanal och Top gun - två kvalitetsfilmer från det glada 80-talet. Kan det bli mycket bättre?

Grejen är att dagar som dessa har jag ingen som helst ångest för att jag inte gör något. Vad finns att göra? Nå, jag skulle för all del kunna läsa lite i min bok - det har jag inte gjort på några dagar. Men den finns ju kvar.

Ska avsluta dagen med Sagan om ringen marathon - på 4:an kan de hålla på hur länge som helst genom att göra avbrott för Nyheter, reklam och annat. Fanny och Alexander däremot var fem timmar kvalitetstid framför Bergman. Orkade inte i år heller... Men någon gång så.

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0