Så harmonisk

Jag hade en toppen dag idag, min sista dag på praktiken. Jag fick en massa saker gjorda på förmiddagen innan min handledare kom till jobbet. Vi åt lunch ute, världens äckligaste sushi, men vi hade det väldigt trevligt.

Under eftermiddagen hade vi sammanfattningsmöten och jag satt och gjorde klart det sista. Skrev även en arbetsansökan som han läste igenom flera gånger med synpunkter. Det kändes jättebra att ha hans stöd i det. Han har så stort förtroende i min värld. Men så är han ju bra på att skriva också.

Jag skrev ett sentimentalt e-brev till alla på redaktionen där jag tackade för de här åtta veckorna och sa att de är underbara.  

Ja, så jag känner mig glad och harmonisk. Till råga på allt ser jag att min blogg blivit bloggdroppad i en annan blogg. Tack Karin, du är underbar! Då kan dagen knappast bli bättre.

Jag ska kosta på mig en stor puss och kram till alla som läser min blogg idag!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Nadja

skönt o vara sådär glad =)

2006-12-29 @ 20:25:50
URL: http://nayjay.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0