Runt i cirklar

Nu snurrar dagarna på fort så fort. Det är bara den här och näst veckan kvar på det bästa företaget jag någonsin varit på. Någonsin. Det blir säkert hejdå den här veckan eftersom de flesta ska vara lediga sen. Men jag har i alla fall sett till att jag har en vän kvar nästa vecka. Annars skulle jag nog mest känna mig lite ledsen. Men jag ska vara glad.

Det är många promenader just nu på jobbet. Inte så mycket för att få skolka, utan för att umgås. Få stå vid vattnet och göra imma på glasögonen. Hålla andan och lyssna på ändernas skratt. Bara komma ifrån och vara lite busiga.

Det är många sms också. Till och med på arbetstid. Vet inte om det är en avledningsmanöver eller vad. Många sms.

Mycket hämta kaffe. Stjäla en senkund i köket. Bara för att få ses. Bara en liten stund. Innan vi ska vara seriösa och - ja, seriösa.

Men inte så länge till. Inte så länge till nu.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Mhm... Låter mysigt. :D

2006-12-19 @ 02:16:10
URL: http://rainfor.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0