Jobbsökandet fortsätter

Dags för nya tag. Jag har sovit gott trots att jag var ute igår. Och jag känner mig dessutom hyfsat pigg trots detsamma. Lyckades faktiskt se reprisen av rymdavfärden. Ok, jag fick fel. Jag trodde det skulle skita sig totalt, men det gjorde inte. Skönt att få det bekräftat att jag inte är synsk. Ett potentiellt jobb att stryka från listan.

Kollade upp lite jobb idag och det finns några att söka faktiskt. Känner mig väl inte superpeppad på något, men något måste jag ju göra nästa år. Om jag häller arsenik i min handledares kaffe så skulle jag kanske kunna överta hans jobb. Det vore perfekt för mig. Det perfekta jobbet i det perfekta företaget. Nu måste jag bara planera hur det ska bli mitt.

Kommentarer
Postat av: Geirenya

Greetings. This site is so full of information

2009-02-18 @ 11:36:35
URL: http://geirenya.3steps.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0