Härliga helg

Maratonsömnen gick riktigt bra inatt. Sov som en gud - tills telefonen ringde vid 10. Det var någon jäkla undersökningsbyrå som plågat mig tidigare i veckan. Var de tvunga att ringa i ottan? Förstår de inte att folk som jobbar i veckorna vill sova på helgerna. Pust!

Jag har hittills haft en riktigt bra dag. Jag har handlat och tränat. Just nu sitter jag med blonderingsgucka i håret så vi får se om en stund huruvida min fortsatta dag kommer att vara bra. Sen tänkte jag i alla fall baka saffransbullar med mandelmassa i. Jag gjorde hur många som helst förra året och tog med mig när jag gick bort till människor. Det var ett väldigt uppskattat inslag. Jag gillar ju att baka så jag tyckte också att det var kul. Däremot finns det ingen chans att jag får i mig allt jag bakar själv. Tror inte det vore så hälsosamt för mig heller.

Nä, nu måste jag hålla lite koll på tiden här så jag inte blir superblond. Det vore inge bra.

Kom på att miljöaspekten på det här med att färga håret är väldigt dålig. Vad håller jag på med nu plötsligt?

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0