Äntligen fredag!

Äntligen fredag! Jag har känt mig så mycket piggare idag - och gladare och bättre. Det kanske var endorfinkicken igår. Trodde att jag skulle kräkas efter att jag varit och tränat, kände mig yrslig och lätt illamående. Men det verkar ha funkat för att få upp livsandarna något.

Det blir maratonsömnpass i helgen. Det kan jag lova. Här ska sovas ut. Sen ska jag bara göra en massa hemmapyssel för att komma ifatt. Typ städa, handla, laga mat och baka. Men det känns riktigt bra. Mitt hem har hunnit bli kaos under de gånga veckorna, i vanlig ordning.

Så ska jag äta en massa gott tänkte jag. Äter inget socker i veckorna. Om jag får en snabb sockertopp på jobbet hamnar jag i sockerkoma en kvart senare och blir sen kvar där. Därför är allt socker nono på arbetstid (och i veckorna överlag). Det ska jag ta igen i helgen. Här ska sockerkomas maximalt :-)

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0