Sen kväll med Hanna

Det känns lite konstigt ikväll. Imorgon går jag in på sista semesterdagen. Dagen har förvisso varit bra. Passade på att åka till skolan och låna lite böcker inför första kursen. Så var det gjort i alla fall. Så har jag suttit i solen och läst och på balkongen i skuggan. Jag har faktsiskt lyckats svettas en del under mina två veckor trots mycket regn. Det får man väl se som en bra sammanfattning av semestern.

Var och provade byxor idag också. Av någon anledning har jag bestämt mig för att köpa nya jeans. Jag antar att det är dags att uppdatera. De flesta börjar bli rätt slitna. Det innebär att jag knappt vågar ha dem i rädsla att ett par favvosar ska gå sönder. Det vore inte så kul. Men om jag köper mig ett par nya känns det lite säkrare. Jag tror det ska bli ett par helsvarta stuprörs. Eller riktigt mörkt blå. Mina acne är iofs i den trakten så det känns lite onödigt. Om jag hittar ett par billiga skulle jag kunna köpa både och :-) Ja, vi får väl se. Men svarta känns rockigt så det måste det bli. Måste bara hitta de där ulitmata rockskorna som jag letat efter så länge. Att det ska vara så svååårt. Hittade ett par rätt schyssta på have2have, men de var förstås mörkt bruna. Det måste nog bli svarta. Suck! Ja, jag får väl fortsätta min vansinniga jakt en av dessa dagar. När jag nu får tid efter att semsetern är slut.

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0