Middagsångest

Pengarna har för länge sen börjat tryta. Men det värsta är att jag inte vet vad jag ska äta till middag. Jag har fått idétorka så det står härliga till. Jag brukar kunna ha det när det gäller mat. Jag vill alltid äta något gott - det vill säga aldrig köttbullar, pölsa, blodpudding eller falukorv. Det blir lite svårt att kombinera gott med billigt enligt min mening. Ibland hittar jag "billiga" recept men det innebär ändå att jag måste shoppa hem en massa nya produkter som sen kanske blir stående.

Det här måste vara världens vanligaste problem. Jag är uppväxt med blodpudding ca 3 ggr/vecka så jag vägrar att sänka mig till den nivån. Det har jag svurit att aldrig göra. Här ska det vara lagad mat!

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0