Fruktoman

Det är ju så gott med frukt. Det är som att jag har kommit på det helt nyligen. Jag förstår inte varför jag inte har haft mer frukt hemma. Ett litet fat med lite olika, roliga frukter är välidgt lyxigt, men så gott. Och nyttigt förstås. När jag köper frukt är det normalt sett bananer eller äpplen. Sen ligger de hemma tills de blir dåliga. Mest för att det inte är så upphetsande att äta dem. Men det finns ju en massa roliga frukter. Idag köpte jag hem körsbär. Så mycket roligare att äta. När jag köper såna "roligare" frukter är jag duktigare på att äta upp dem. Jag sulle lätt kunna bli nektarinoman, litchieoman eller physalisoman. Physalis förresten. Låter lite som en könssjukdom. Men det är en väldigt trevlig frukt.


Kommentarer
Postat av: Debbie

Haha, håller med.. det låter som en könssjukdom :D *skratta* ja men frukt e riktigt gott, vet inte varför man inte köper oftare. Godisfabrikerna vet väl hur de ska göra för att locka mer åt godiset än fruktdisken (:

2006-08-07 @ 22:53:16
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Marcusgina

Really great site man!!

2009-07-30 @ 07:36:36
URL: http://marcusgina.blogspot.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0