Dagar kvar

Ahhh, jag har fortfarande semester. Det känns inte riktigt så eftersom jag igår satt och letade kurslitteratur på biblioteket. Samma stress varje kursstart. Men det är faktiskt så att jag fortfarande har semester. I flera dagar till dessutom. Men sen börjar verkligheten igen med buller och bång. Jag jobbar på nya stället på måndag. Sen är det skola på tisdag. Och sen rullar det på i den stilen.

Frågan är vad jag ska göra med mina sista dagar. Jag har inget busskort idag så det får bli något gratis i närheten. Skulle kunna träna i eftermiddag i alla fall. Skulle vilja sitta ute och läsa bara, men jag vet inte hur stabilt det där vädret är.

Imorgon kommer det in slantar på kontot. Då kan jag göra vad jag vill. Det blir definitivt sushi till lunch. Det var evigheter sen jag åt det. Så skulle jag kunna åka till skolan och grabba tag i de där böckerna som jag måste ha till kursen. Det blir säkert en del inköp gjorda udner dagen också. Det brukar vara så...

Men idag ska jag bara ta det lugnt.

Och jo, jag har haft ledigt i två veckor och ändå inte hunnit ta tag i det där med städningen. Mitt hem är fortfarande det kaos jag har levt i hela sommaren. Kanske måste anlita någon till mina 36 kvadratmeter...

Kommentarer
Postat av: Mikaann

Keep up the good work.

2009-04-06 @ 11:53:27
URL: http://mikaann.3steps.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0