Bryggsittaren

Man får väl säga att jag har varit ute och knatat en hel del idag. Jag har besett stora delar av min stad. Mest bekanta delar i och för sig, men bättre än inget. Har avverkat ett antal kilometer till fots.

Hittade en ny brygga vid vattnet också. Jag var tvungen att prova att sitta på den förstås. Det gick mycket bra måste jag säga. Ska nog dit och sitta på den igen. Det blåste en härlig fläkt och vatten speglade solen så att jag kanske fick lite, lite färg i alla fall.

Fick inviga mina solglasögon idag också. Har haft dem rätt så länge, men jag får sällan tillfälle att använda dem eftersom jag är glasögonorm. Hade linserna på idag så det gick mycket bättre att läsa i solen. Slapp bli helt "snöblind" när jag kom in. Det är alltid en fördel. Tror att mina ögon mår lite bättre av att slippa få in allt ljus i ögat också.

Kommentarer
Postat av: IDA

Låter underbart att ha en brygga att sitta på ibland.

2006-08-15 @ 21:45:37
URL: http://navelludd.webblogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0