Back-up

Jag måste bli bättre på att backa upp sånt som jag har på datorn. Den skulle så lätt kunna krascha utan förvarning. Brrr... Vilken mardröm det vore. Får ofta konstiga meddelande on att hårddisken har allvarliga fel som måste åtgärdas. Självklart får jag även en adress till en sida som kan åtgärda felet. Känns inte som om de är seriösa meddelanden alltså. Men jag kommer på att jag borde skaffa mig ett virusprogram varje gång det händer. Några förslag på något man kan få tag på billigt :-)

Kommentarer
Postat av: Brudig

Ja för tusan gör det! Tänk om allt bara skulle "poff" och sen vara borta. Man hade ju blivit knäpp.

2006-08-17 @ 10:01:00
URL: http://brudig.blogg.se
Postat av: leopardia

misstänker att det är löst vid det här laget, men gratis virusprogram att ladda ner finns på avast.com. har kollat med mina datanördskompisar och de gillar det...

2008-04-12 @ 16:05:15
URL: http://leopardia.webblogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0