Från ovan

Jag har inte riktigt sett ett ställe förrän jag har sett det från ovan. Idag passade jag på att gå många tusen trappsteg för att se Vancouver från ovan. Trappstegen fick mig att känna mig lite som en hobbit eftersom de var helt godtyckliga i storlek. Riktigt bra träning. Tydligen en grej folk här gör, tävlar för att se hur snabbt de kan ta sig upp. Lite stressande på vägen när folk flyger förbi en. 
 
Dessutom har jag sett grizzlybjörnar, inhängnade. Måste ju få se inhemska djur. 
 
Jag tror hela tiden att jetlagen har klingat av, men den fortsätter att ge sig tillkänna när jag minst anar det.
 
 
Staneley park och fartyg på väg ut mot Stilla havet
 
 
Vancouver från ovan
 
 
Grizzly
 

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0