Ljuvliga sommar

Nästan varje sommar tänker jag: Den här sommaren har varit så fantastisk, hur ska jag någonsin kunna toppa den här? Den här sommaren är inget undantag. Det har varit en helt fantastiskt sommar. Bra start, fantastisk mitten och en underbar avslutning. 
 
Här kommer en kort summering i bilder. 
 
 
Fina kollegor och vackra vyer i Kroatien.

 
Jag gick bananas på solnedgångarna. Varje kväll.
 
 
Hem och vända. Vidare till älskade Zell am See i Österrike. 
 
 
Jag såg till att delarna äventyr/aktivitet och latande var ganska jämna.
 
 
Fina dagar i mitt Roslagna paradis.
 
 
Återsåg barndomens lekplats, tillika ungdomens arbetsplats.
 
 
En tur över Ålands hav för att träffa...
 
 
... världens bästa mormor.
 
 
Till slut hem och landa vid älven. Bad. Jobb. Umgänge. Och nya beslut.
 
 
Beslut att återigen åka till Österrike. Igen.
 
 
Bra beslut. Där fanns gott om uppmärksamhet att få. 
 
Och så var det höst. Med fina somriga höstdagar. Precis som våren innehöll fina somriga dagar. 
 
Hur ska jag kunna toppa det här?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det blir nog svårt, men jag har en aning om att du nog kommer att lyckas :)
Om inget annat så bär du med dig fina minen och fantastiska foton!

2013-09-08 @ 18:23:42
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Hanna

Så är det verkligen!

2013-09-11 @ 19:58:14
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0