Gränser

Det var länge sen jag funderade särskilt mycket på åldersgränser. Säkert inte ens när jag var 20. Av någon anledning kom jag oftast in på ställen även om de hade åldersgräns. Men nu är jag hur som helst långt ifrån den senaste åldersgränsen, som jag gissar brukar vara 23.

Sen är det ju ungdomspriserna, som slutar gälla vid 26. Jag har dock lyckats ta mig tillbaka till studentstadiet vilket innebär att jag ofta har studentrabatter.

Nästa åldersgräns att se fram emot är 55, det är väl då man får börja flytta in i +55-boende. Sen vet jag inte, PRO har säkert åldersgräns också. Något att se fram emot med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Fröet

Ja jag är ju redan som en pensionär såatte....

2011-03-23 @ 15:56:19
Postat av: Hanna

Frö: Har du gått med i PRO än?

2011-03-23 @ 20:48:31
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Matilda

Så länge man officiellt är student har man hur många fantastiska rabatter som helst. Jag har dock nyligen insett att om ett halvår är smekmånaden över, och jag måste börja betala fullpris på allt. Inte ens banken är gratis längre... :s

2011-03-25 @ 16:42:29
URL: http://mystiskt.blogspot.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0