Året 2011

När jag sammanfattar året 2011 så finns det tre stora saker. Två hör till årets nyårsvisioner.

- Jag har blivit med klänning. Ett helt gäng. Ett halvt gäng har jag sytt själv. Men jag jagar fortfarande efter den perfekta. Baby steps.

- Jag gillar Umeå och så, men vid en sammanfattning inser jag att jag varit ifrån Umeå mer än 3,5 månader av året.  Det är ganska mycket tid. Mycket resande med andra ord.

- Den andra nyårsvisionen kvarstår. Jag kommer att byta ut den, göra något bättre med den förhoppningsvis. Inte tror jag att jag blir kär heller 2012. Det är för mycket annat som ska till.

Jag fick återse Nya Zeeland. Det värmer det här hjärtat nog.


Kommentarer
Postat av: Hella

Det som är bäst med ett nytt år är att man får en nystart. Man lägger det som varit bakom sig. Och ser framåt. Och så här dagarna innan nyårsafton så försöker man givetvis sammanfatta. Det bra och det mindre bra. För varje år blir man förhoppningsvis lite klokare. Men helt vuxen det blir jag aldrig ;) God fortsättning Hanna!

2011-12-28 @ 18:32:17
URL: http://redshoecyber.blogg.se/
Postat av: Ester

Men vem vet... Livet är fullt av överraskningar!

2011-12-29 @ 20:09:09
Postat av: Matilda

Låter som ett trevligt och behagligt år med storartat slut i Nya Zeeland :)

Det tog mig många många år innan jag började trivas i klänning (tror det inträffade för cirka 2 år sedan) sedan dess har de börjat ta för sig av gardrobsplats. Dessvärre är jag fortfarande dålig på att använda dem, jag köper dem som finklänningar istället för vardagsklänningar - big misstake!

2011-12-29 @ 22:35:03
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: smultron

Det här med att bli kär, det beror ju på vad man menar. Jag hoppas iaf att du kommer att bli kär flera gånger om under 2012, i platser, människor, tyger, klänningar, upplevelser, böcker ..........



Kram!

2012-01-04 @ 11:07:12

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0