Man vet vad man får när...

Idag återsåg jag den. Bomberjackan.

Jag har tidigare konstaterat att bomberjackan står för något som man direkt kan specificera som taget ur en annan tid eller också en annan intelligens. Senast höll en dam på bussen på att få sig en smäll av en kille i bomberjacka. Sen kom farbror polisen och plockade av bomberjackan.

Den här bomberjackan kom med uppkavlade jeans, kängor och liksom visslandes. Som en som på 90-talet trodde sig personifiera en viking.

Bomberjackan har inget med vikingar att göra.

Det hade säkerligen inte den här killen heller.

Kommentarer
Postat av: Ester

En gång blev jag och en kompis jagade av sju bomberjackor med nyblonderade frisyrer. Jag har sällan varit så rädd.

2010-01-21 @ 19:14:42
Postat av: Magnus

Innan bomberjackan stals av skinsen så var den het som fan i Norrtan. Jag köpte en på JC i stan. På ryggen stod det "to hot to handle too cold to touch". Läckert. Joråsatte...

2010-01-21 @ 21:59:43
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ester: Fy vad läskigt! Men det låter som något man kan förvänta sig av dem, bomberjackorna.



Magnus: Ojojoj, kan tänka mig att du var het.

2010-01-21 @ 23:03:50
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0