Järnlungan

Om något kan vara oförtjänt så är hur jag mår idag oförtjänt.

Nykter igår. Men på svartklubb får man röka inomhus. Jag nös, jag rös och jag luktar idag som en cigarettfabrik. Mina lungor känns tungandade. Jag var nykter för att må bra inför träningen idag. Tyvärr känns det som att jag har jordens förkylning - när det egentligen är en allergisk reaktion.

Det ska alltid straffa sig att ha kul.

För kul var det. Razzle dazzle, underbara kostymer, glitter och piskor.

I strålkastarljuset tog vi fram vår inneboende mästare och lät piskorna vina. Det var dekadens. Det var porrigt.

Jag njöt. Tyvärr glömde jag kameran hemma. Tur att någon annan kom ihåg.





Foto: Blingbling

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Min korsett luktar rök haha.

Jag ska bränna alla bilder till dig. Dom är för tunga för att maila =)



Och vad snygg och dekadent du var igår. Och vilket extranummer du och Eric bjöd på... Kärlek!



2010-02-13 @ 13:31:40
Postat av: Ester

Oj, ni har verkligen avancerat sedan jag var med.

2010-02-13 @ 13:37:20
Postat av: Magnus

Vill också ha korsett...

2010-02-13 @ 13:49:47
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Hanna

Bling: Åh, gulliga du! Så otroligt fina bilder. Kärlek!



Ester: Hehe, man måste hela tiden tänka nytt, kliva upp ett steg. Vem vet var det kommer att sluta?



Magnus: Köp en. Det fanns även herrar i korsett. Fast de ville nog vara damer.

2010-02-13 @ 13:52:15
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Lina

shit vad coolt

2010-02-13 @ 18:48:30
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0