Ny rutin

Min nya kvällsrutin heter Skype. Jag skulle Skypa mycket när jag var ute och reste var det tänkt. Det blev en gång med vardera familjemedlem, och bara i början av resan. Sen orkade jag inte. För mycket tidsskillnader, för mycket människor omkring, för mycket planering, för lite tid.

Men nu har jag en ny Skypevän. Båda är i Europa så det är ingen tidsskillnad.

Vi skypar i timmar på kvällarna. Det känns lite märkligt med tanke på att jag inte har någon särskild person son jag pratar så regelbundet med som varje dag. Nu börjar jag vänja mig vid att avge dagsrapporter.

Det är ganska skönt.

Och jag vill åka till Tyskland.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Beyonce

Åk!

2009-09-28 @ 23:05:01
URL: http://bday.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0