Då så...

Cosmic utmanade mig.

Fem saker jag ska göra idag

1. Gå på seminarium på uni.
2. Steka pannkakor.

3. Dansa jazz!

4. Söka ett jobb.

5. Sova otroligt gott inatt och andas lugnt.


Vad gjorde jag för tio år sen?

Jag hade precis åkt till London för att leva livets glada dagar. Jag bodde på hostel och jagade lägenhet och jobb. Samtidigt upptäckte jag alla sköna sights av London.

Vart har jag bott?

Norrtälje, London, Kibbutz Grofit, Stockholm

Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär

1. Göra en insats för miljön, helst genom att själv delta aktivt samt ge pengar till vettiga projekt.

2. Dansa ännu mer

3. Göra musik, betala ett fantastiskt band för att hjälpa mig spela in min musik och sedan ge ut skivor på eget bolag

4. Betala av studieskulderna

5. Genusforska när jag inte gör musik

Jag utmanar ingen, men är man manad ska man förstås ge sig på det.


Kommentarer
Postat av: Fröet

jag blev grymt manad;) hehe

2008-09-12 @ 08:49:46
Postat av: Hanna

Bra där Frö!

2008-09-12 @ 09:56:14
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0