Minor inlägg

Igår var jag på genrepet till Sound of Music (det är bra att ha en svägerska som sprider genrepsbiljetter runt sig! =). Den funkar, jag var mest imponerad av kulisserna och barnen. De var helt grymma! Dessutom spelades Max av Johan Wahlström och det är ju en kvalitetshöjare.

Jag skulle ha en heldag hemma med städa, tvätta, laga mat-racet. Och läsa ikapp bloggar förstås. Men så la mitt bredband av. Så jag sitter här med Telenor. Som jag svor att aldrig mer... Det går långsamt. 

Jag har lyckats boka upp även denna kväll. Men det var länge sen jag umgicks så det är bra för mig.

Jag längtar efter att tvätta, det var två veckor sen sist! Jag har helt tomt i gardeoben! Gaaah!


Andra bloggar om: , ,

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Hahah, jag har inte heller tvättat på två veckor. Problemet är att det aldrig går att få tid i tvättstugan. Nu måste jag gå och köpa nya underkläder för att rädda upp situationen.

2007-09-29 @ 12:17:40
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Bling: Jag har köpt strumpor i mass idag. De senaste två veckorna tror jag att jag har haft trasiga strumpor minst varannan dag. Varför går de sönder så snabbt?!

2007-09-29 @ 12:35:47
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0