Här ska Sverkas
Vet inte var och hur jag ska kanalisera det bara.
Jo, eftersom man inte får ringa till de hemliga människorna som sitter och läser bestridan(ar) hela dagarna på Telenor, får jag ringa til Sverker och svära.
Jag ska svära!
Här ska Sverkas. Och du, anlita ALDRIG någonsin Telenor. Nu hänger jag ut dem. De är fanimej helt jävla värdelösa. De har ingen aning om vad de pratar om, och kan inte heller stå för att de missinformerar folk. Det får jag stå för - i två år!!
Och jag svär så mycket jag vill just nu!
Och hör sen!
Andra bloggar om: telenor, sverka, bestridan, värdelösa
Oj oj!
Jag som har Telenor... Hanna berätta, när du lugnat dig lite. ;o)
Finns det en sammanfattning, eller är det för långt för bloggen? Eller kanske ser vi dig "on fire" i Plus-studion i höst?
Oj, jag har också telenor.. något som man borde passa sig för?
Anna: Jag hoppas det! Jag blir bara så trött... suck...
Peter: Bara för att lita på vad de säger. Det som gäller är det som är skrivet, så ställ inga frågor om du ämnar lita på svaren.
Får faktiskt hålla med, hade ett försäkringsärende med dem nyss.. försäljaren i butiken sa en sak men det visade sig vara totalt annorlunda, sen skyllde han på att han var ny... suck men se till att lära dig saker då!
Oj, oj, oj, hör att åskan fortfarande mullrar och blixtrarna sprakar.
bra att du är arg. Det ska man vara!!!!!!!!!!!!!!!
Heja! Ner med Telenor! Pissföretag rakt igfenom, lurar folk och skiter i att ta ansvar för detta
Peter: Bra, vi kanske ska sverka mot dem tillsammans då =)
Magnus: Helt klart!
Lina: Ibland är det ganska skönt faktiskt!
Pappa B: Tack för ditt stöd!
Vad har hänt, Hanna? Kanske för mycket att skriva om? Gör den långa historien kortkort? :)
Kluster: Jag är så arg på mig själv också! De sa en bredbandshastighet, men jag fick en helt annan! Eftersom nätet inte är utbyggt. Vilket jag specifikt frågade om: "Hur är hastigheten på Södermalm i Stockholm?" Kan det misstolkas? Här finns inte de hastigheterna säger de nu. Men det beror också lite på vem man frågar. Jag har inte ens 10 % av den hastighet jag skulle ha haft! Arrrrgh!!
Suck suck suck! Det är nog bara försäljning som räknas, sen om informationen är åt h-vete spelar ingen roll.
Tycker inte du ska bli arg på dig själv, jag menar, man ska ju kunna lita på vad en kundservice ger för information.
jag bråkade med telenor från första dagen min telefon damp ner i brevlådan. fick till slut 500 gratis sms. men jaha, jag har en telefon jag inte ville ha... kräv att du ska slippa betala tills ditt nätet är ordentlgit utbyggt.
Kluster: Ja, jag fattar inte hur det kan vara så. Har folk ingen som helst skam i kroppen och bryr de sig inte alls om hur företaget ser ut när de skiter fullkomligt i om kunderna är nöjda eller inte.
Leopardia: Det verkar vara många som har dåliga erfarenheter av Telenor. Kanske borde vi sverka ihop. För övrigt tänker jag inte vänta på att de ska bygga när. Jag har skaffat nytt bredband och är inte intresserad av att vara kvar i Telenors kundregister.
A very nice site keep it up. Regards