Fågelliv

Fåglarna som bor i min luftventil var väldigt livliga imorse. Vid 4-tiden var jag uppe och skruvade lite på luftinsläppet som gnisslar så att de skulle tystna lite. Utanför fönstret ser jag små huvuden sticka ut under fönsterbläcket och spana uppåt mig - the troublemaker. En fågel flög till och med ut lite för att få sig en bättre glimt av vad det var som lät. Jag tror inte de blev mycket klokare. Men lite tystare för stunden i alla fall.

Det känns som vi har en ganska bra överenskommelse , jag och mina inneboende. Respekt! Det är vad det handlar om. Jag låter dem bo kvar om de låter mig sova på morgnarna.

Kommentarer
Postat av: Anna

Skickar vidare en liten utmaning till dig, se min blogg.

2007-03-07 @ 12:41:58
URL: http://annakristina1.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Anna: Det var definitivt en utmaning...

2007-03-07 @ 15:34:51
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0