Provokatör?

Hederlige gamle X är tillbaka igen i alla fall. Min uppdragsgivare som alltid poppar upp när man minst anar det. När jag har tagit i så jag skriker och tänker att de aldrig kommer att vilja höra av sig igen, ja, då återkommer de i alla fall. Idag har jag bara ett litet dokument som ska läsas igenom och valideras. Det är helt ok. Ibland kan de vara överjävliga och skicka mig ett par tre, fyra dokument på 150 sidor vardera på samma vecka. Som att jag inte har något annat att göra än att läsa om skrivare.

Det irriterar mig lite att jag skriver kommentarer så att fingrarna blöder, men aldrig får någon återkoppling. Är det relevant det jag skriver eller är jag helt ute och cyklar? Jag vet aldrig och därför tar jag i ännu lite mer för varje gång känns det som. Jag tror att jag vill provocera dem lite också. Men det lyckas verkligen inte. Eller ja, det vet jag ju inte. Skulle vilja se deras reaktioner någon gång, eller få den skriven till mig åtminstone. Men å andra sidan vill de inte släppa taget om mig, så något bra måste jag ju göra.

Kommentarer
Postat av: Olaibenedicte

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2009-03-20 @ 10:36:21
URL: http://olaibenedicte.myblog.de

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0