Praktik forts följer

Jag har haft en del ångest under helgen vad gäller praktikplatsen. Jag har kommit fram till de tre slutgiltiga kandidaterna och e-breven ligger klara. Frågan är vem som ska få äran först. Någonstans förväntar jag mig att jag kommer att knipa första platsen. Och skulle man kunna tacka nej i efterhand? Jag har en gigantisk arbetsplats med varierande arbetsuppgifter, en liten med ganska politisk inriktning och en stor i branschen där jag antagligen skulle vantrivas bland dräkterna men där de tar emot praktikanter hela tiden. Ahh, att det ska vara så svårt.

Nu har jag skickat det första i alla fall. Bara att vänta och se då *sliter mitt hår*.

Kommentarer
Postat av: Oliviia

I like your website. Good job.

2008-05-13 @ 13:04:22
URL: http://oliviia.blog.ca

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0