Min dag

Jag vill göra min dag fantastisk. Men helst inte genom att göra inget, utan snarare genom att fylla den med något kul. Jag vet inte riktigt vad bara. Jag måste ändå tillbringa en del tid i köket - igen. Så resten av dagen borde vara något annat. Har ju fått en bonustimme idag också. Det känns helt underbart. Min dag blir extra lång.

Började läsa Mannen som dog som en lax av Mikael Niemi igår. Ska nog fortsätta lite idag. Så skulle jag vilja få något i en påse också. Det vore mycket trevligt. Jag har bara inga som helst behov just nu. Får försöka gå till ett ställe där behov kan skapas. Hm, det låter helt bakvänt, jag vet. Men ibland är det bara så att man borde få. Idag borde jag få. 

Senare kommer la familia, då får jag busa med lilla skrutten. Jag ser fram emot det väldigt mycket. Hon kan säga mitt namn har jag hört ryktas om. Det känns stort!

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0