Anteckningar i farten

Ibland använder jag telefonen som anteckningsblock, så där i farten. Jag har just suttit och bläddrat igenom dessa anteckningar. Vissa är kanske konstigare än andra, men jag minns inte vad jag vill med dem - det är väl det som är det mest skrämmande. Jag undrar: Vad försökte jag säga?
 
Sidereel
Bitterljuv
Mysbyxor, euro, baileys i slasken
Hand att hallå, respekt, syrgas
Människor av kött och blod, så sjukt skrämmande
Some people want it all
Bob Geldof
 
Jag har mina misstankar. Men det är ju roligare med andras spekulationer.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har några citat av en kollega i mobiltelefonen antecknade under en kväll på puben. Då var de väldigt roliga, nu i efterhand kan jag inte riktigt säga att de är lika roliga...

"mysbyxor, euro, baileys i slasken" låter som en komihåglista över vad du skulle packa/göra innan du skulle resa till Österrike?

"människor av kött och blod, så sjukt skrämmande" tycker jag förtjänar sitt eget blogginlägg. Elaborera mera! Jag instämmer att de är skrämmande, men jag undrar om jag inte tyckt människor som inte var av kött och blod ännu mer skrämmande.

2013-09-09 @ 19:07:31
URL: http://mystiskt.blogspot.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0