Feber

Så himla 90-tal, det här med feber. Borde det inte vara något som bortrationaliserats genom evolutionen. Nej, förstås inte, det har väl någon funktion. Men jag hade glömt hur det känns att ha feber. Nu minns jag. Hela kroppen minns. Smärtorna. Frossan. Svettattackerna. Pendlingarna. Det är jättesvårt att få något gjort med feber. Ändå har jag gjort saker idag. Sovit. Varit på återkontroll. Varit på middag. Jomenvisst. Känner mig rutinerad. 
 
Men mer rutin än så här behöver jag inte, känner jag. Det får gärna räcka med feber nu. Jag gillar inte att känna mig som ett vårdpaket. 

Kommentarer
Postat av: Fröet

Inte ofta jag haft feber i vuxen ålder men man blir sjukt svag när det väl händer.
Krya på dig!

2013-05-08 @ 06:35:23
Postat av: Matilda

Väldigt 90-tal. Trodde det blivit utrotat sedan dess, att det endast kunde drabba män och barn.
Hoppas allt är tipp topp nu!

2013-05-09 @ 22:06:28
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Hanna

Frö: Tack!
Matilda: Inte riktigt. Det verkar finnas många faser ännu att ta sig igenom.

2013-05-10 @ 22:07:18
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0