Nya höjder

Rastlösheten gör nya landvinningar. Efter sommaren har det uppstått ett vacuum i mitt liv. Jag vet inte riktigt vad det beror på. Men jag är så rastlös att jag håller på att gå upp i limningen. Den här helgen har jag ändå tränat två gånger, tagit flera promenader, ätit massor, cyklat, utfört samtlig av veckan markservice. Och ändå hinner jag vara rastlös.
 
Jag vet inte vad som är annorlunda. Eller jo, egentligen vet jag. Och gissningsvis behöver jag dessutom ett nytt gigantiskt projekt som kan äta upp mig.
 
 
Skogspromenader är inget alternativ. Det går för långsamt. I skogen springer man.



 
Älven är lite för kylig för att bada i numer. Om än vacker att se på.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag trodde att en doktorandavhandling var proekt nog så stort att äta upp en både två och tre gånger... Har du lagt syskrinet på hyllan?

Svar: Jag måste göra något annat än att jobba på helgerna. Och syskrinet vilar lite. Kanske kommer det krypande fram till slut.
Hanna

2012-09-09 @ 19:54:10
URL: http://mystiskt.blogspot.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0