Upp som en sol

Jag hade en fantastisk vecka. Mycket flow. Livet som grupprestation funkade bra.

Jag hade en fruktansvärd vecka. Blev kallad ordsnål. Fick skrivkramp. Kanske som en direkt reaktion på det förra. Fick dessutom dåliga nyheter. 

Jag har nu en så social vecka att jag inte har sett dess like på många... år? En del människor återkommer i mitt liv, andra uppstår, ytterligare andra vägrar ge upp.

Ibland när jag har riktig flyt oroar jag mig direkt för att jag vet att det otvivelaktigt kan komma att bli dåligt, helt abrupt. Allt för ofta har det också varit så.

Men det går ju upp och ner. Oftast är jag dessutom antingen social eller produktiv på jobbet. Det är som att de tu inte kan leva i symbios.

Kommentarer
Postat av: Hella

En klok kvinna sa en gång: "Du oroar dig ju inte över att de mindre bra dagarna ska hålla i sig, så varför göra det över de bra?" Det försöker jag tänka på så ofta som det går. Så njut :)

2012-03-30 @ 22:56:58
URL: http://redshoecyber.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hella: Hahaha, underbart sagt! Ska försöka tänka på det.

2012-04-01 @ 13:45:56
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0