Lycka

Min kropp är lycklig. Utanpå och inuti. Eller utanpå vet jag inte riktigt förresten. Jag lär bli ganska blåslagen på axlar och höfter och allt annat som sticker ut. Min första dansklass i modernt sedan jag flyttade till Umet.

Modernt är så rätt för mig. Jag får träffa människor, människor som kör, tar för sig, inte står tillbaka. Men ändå är introverta. Modernt tenderar att bli introvert. Det gör att det blir ännu bättre, passar mig bra. Alla går helt in i sina roller, samtidigt som gruppanpassningen blir viktig. Klasser i modernt tenderar att ofta få en bra gruppdynamik. Det är också viktigt. Och kul. Jag är så tänd.

Får se om jag lägger upp bilder på blåmärken imorgon.


Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0