Italy

Jag har varit i Italien en gång. Vi som var med minns det mest som en Kräksällskapsresa. Jag hann dricka vin en gång, äta ute kanske två, varav jag njöt ca en.

Om jag skulle åka till Italien igen inser jag att jag skulle få svårt att hitta mat. Att hitta vegetariskt ska väl inte vara något problem. Men jag kan inte äta pasta, inte pizza, inte vitt bröd och jag dricker inte vin. Visst, jag förstår att det säkert går att hitta mat ändå, men det känns som att hjärtat av Italien liksom går förlorat.

Tur att jag inte är på väg till Italien. Just nu i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Fröet

Du är ju i Ume nu. Sveriges svar på ehhhh...Neapel?

2011-01-14 @ 19:30:49
Postat av: Beyonce

Kaffet! Det bästa med Italien är kaffet.

2011-01-14 @ 19:44:45
URL: http://bday.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0