Bus sökes

Jag har i hela mitt liv haft minst en person som jag träffar och busar med. Någon som jag träffar och hittar på upptåg med, bara träffar för att göra inget vilket sedan utvecklas till ett äventyr, någon att gå ut med, någon som jag träffar och blir full med, någon som jag dansar/akrobatiserar med. Någon som förgyller min tillvaro helt enkelt.

Jag känner nu att det där busandet helt kommit av sig. Det finns fler faktorer som påverkar.

1. Nykterhet
2. Kvällströtthet
3. Fullt upp med "livet" (läs markservice + förvärvsarbete)

Men jag saknar det verkligen. Bara få spralla ur. Jag känner att jag får möjlighet ibland på jobbet. Men jag känner också behov av att ha den där människan, den där en, som jag alltid sticker iväg på upptåg med. Som det alltid är kul att träffa. Som jag inte heller behöver förklara alla "issues" för.

Jag saknar det. Ja, så bus sökes. Gärna i Umet.

Kommentarer
Postat av: Fröet

...och jag behöver nån i Uppsala.

2011-01-06 @ 18:20:02
Postat av: Ester

.... och i Nynäs.

2011-01-06 @ 20:32:38
Postat av: Hella

Mer bus sökes. Har en del sånt i mitt liv redan. Men gärna mer i Sthlmstrakten. I´m in!

2011-01-07 @ 19:08:42
URL: http://redshoecyber.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0