Långkörare

Den här sjukdomskänslan vägrar vika ner sig. Det stör mig. Kan inte minnas senast det varade så här länge. Så många i omgivningen både som jag träffar och som jag hör om verkar ha något liknande.

Har de senaste morgnarna vaknat och kännt - jag mår inte dåligt! En bra känsla. Men när jag tränade idag kände jag ändå skillnaden mellan att vara frisk och att inte vara det. Energin. Yrseln. Inombordssmärtan.

Jag borde förstås inte. Men jag längtar ihjäl mig!

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer
Postat av: Fröet

Åh det är så trist.

Jag var på gymet första gången idag. Får se hur det går nu.



Krya på dig.

2011-02-09 @ 19:53:45
Postat av: Beyonce

Jag längtar oxå, en riktig hårdträning skulle sitta fint ju.

2011-02-10 @ 10:16:05
URL: http://bday.blogg.se/
Postat av: Hanna

Frö: Härligt att du får komma igång igen.

B: Du får nog vänta lite till, men jag förstår att du längtar :)

2011-02-10 @ 18:17:56
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0