Back to gymmet

Jag har gymmat väldigt intensivt sedan jag kom tillbaka från semestern. Gått innan lunch och kört 50 minuter, lång stretch, bastu, sedan ätit god lunch på gymmet. Både gymmet och lunchrestaurangen har varit ganska öde, något jag gillar. Så det hela har känts som en treat rakt av. Något att se fram emot.

Nu går snart gymkortet ut. Samtidigt börjar hösten och gymmet kommer fyllas till bredden igen.

Jag kommer att sakna det. Dessutom finns inte lika många danspass för mig under hösten, bara ett. Det blir en annorlunda träningshöst. Hur ska jag få armarna att fortsätta svälla (som de ju gööör)? Överväger att skaffa en gymboll hem. Positivt är att den är mångsidig och jag gillar den. Negativt är att den tar massivt med plats.

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0