En helg i livet

I fredags var jag ut på klubb. Ni vet lokal, dans, grym musik och hänga med människor från olika hörn av världen. Fick nästan känslan av att jag själv var ute och reste för att jag kommunicerade på engelska, samt var i en helt ny miljö. Det var en bra känsla. Tant var dock mycket trött framåt 2.

Igår målade jag naglarna och tänkte: "I have no party to go to, and no friends in this town." Inte sentimentalt, men kanske lite kärlekskrankt.

Idag har jag vaknat av att solstrålar kittlade mig i ansiktet. Så jag begav mig till älven. På många sätt känns det lite som att hänga vid Årstaviken - och det var inte fy skam.

För övrigt är det en svart helg i mitt antikonsumtionistiska liv.

Något annat jag lagt märke till är att mina helger nästan är mer fullbokade här än de varit i Stockholm de senaste åren.




Jag och älven. Jag fick ett enormt badsug.



Solen!

Kommentarer
Postat av: Fröet

Vill å bada. Och ditt hår är mae mae fiiint:)

2010-09-26 @ 20:11:15
Postat av: Lennart

Vilket härligt klart väder, en sån intensiv sol.

2010-09-27 @ 10:58:29
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Hanna

Frö: Sötis! Jag ska bada i veckan eller helgen. Såvida inte isen lagt sig.



Lennart: Den är härlig så här på hösten.

2010-09-27 @ 21:19:20
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Hella

Välkommen i tantklubben. Efter en svängom i lördags till 05snåret (På Spy Bar av alla ställen) med alldeles för mkt vin innanför rocken så var det kört. Som 2 dagar senare resulterade i genomförkylning.

2010-09-30 @ 21:02:53
URL: http://redshoecyber.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Snygg är du i håret också =)

2010-09-30 @ 22:07:51

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0