Tygotyg

Letar tyg. Kökssoffan ska bli som ny - och med min personliga touch. Efter att ha besökt två tygaffärer känner jag mig mycket nedslagen.

Det finns så mycket tyg. Men allt andas hemsytt. Och då menar jag inte Lena Ph utan snarare mammas 80-tal och min hela barndomsgarderob. Alltså det var fint och hade sin charm. Men jag vill inte ge den till min kökssoffa. Jag vill ha en fin färg och ett enfärgat tyg i lite grövre kvalitet. En omöjlig kombo tycks det. Färgerna är för grälla eller bara för fel. Varför får man inte sy med ljuslila tyg?

Indiska borde börja med tyger för gardiner hittar jag hur många som helst i rätt färg och kvalitet. Men jag har ingen gardinstång så gardiner kan jag ännu inte köpa.

Suck.

Kommentarer
Postat av: Fröet

Indiska har mycket fint. Både kläder och heminredning:)

2010-10-09 @ 16:25:53
Postat av: Hanna

Frö: Jaaa! De borde även börja med större utbud av väskor.

2010-10-09 @ 22:25:30
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0