Eget spa

Jag tog en spa-dag igår. Cyklade till Iksu och simmade några längder, kämpade mot hårstråna i poolen. Sen blev det lång bastu med efterföljande dusch. Jag fick verkligen upp värmen till skillnad från i min egen dusch. Mitt badrum är för kyligt för att alls hinna arbeta upp någon imma eller värme.

Hemma igen tog jag fotbad och ansiktspeeling.

Jag känner mig som ny, och kanske ett par kilo lättare efter att ha gjort mig av med hudavlagringarna.

Avslutade dagen med en kopp varm glögg. Är det jul då?

Fler spa-dagar av gratiskaraktär åt folket.



Peeling i badrummet

Kommentarer
Postat av: Karin

Det är bra, pyssla om dig själv!



Då jag för tillfället delar badrum med så där en 12 andra känns dylika aktiviteter mindre lockande...

2010-10-18 @ 19:12:22
URL: http://karinpanyaaventyr.wordpress.com/
Postat av: Fröet

Ser härligt ut:)

2010-10-18 @ 19:41:02
Postat av: Lennart

Glögg? Redan?

2010-10-21 @ 09:23:24
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0