Lantlig idyll?

Jag vet att jag är i idyllen när jag har ekorrar som kommer förbi huset för att dricka ur en tunna, en blyg blåmes passar på att bada i en krympande pöl, en hel kväll går till att blåsa bubblor med två små glada barn som jagar såpa, förmiddagen spenderas på en klippa med utsikt över havet, det bor små jediriddare i rosa på stranden, lycka är sällskap och barfota promenad till morgontidningen, jag funderar över paradoxen 30 grader i luften 13 i vattnet, jag sover med öppet fönster utan att störas av ljud.

Tills en natt när jag vaknar av polissirener och skottlossning.

Vad hände?






Kommentarer
Postat av: Bling

Vad var det som hände? Rån? Bråk?

2010-07-08 @ 21:36:31
Postat av: Hanna

Har tyvärr inte lyckats bringa någon klarhet i det.

2010-07-08 @ 22:13:05
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0