Vinst?

Tidningsproblematiken fortgår. I lördags löste jag min svåra DN-detox genom att köpa ett lösnummer för ockerpriset 20 kronor.

Under veckorna kan jag ju lika gärna hämta en gratistidning. Enkelt och ... gratis. En snabb uträkning på lördagslösningen (vill ju inte vara utan mitt älskade lördagskryss) ger 1 040 kronor per år, vilket i runda slängar visar sig vara vad jag betalade för min årsprenumeration. Scheisse!

Dessutom känner jag mig mycket uppgiven över nyhetsvärdet på det jag läste i gratistidningen. Den kändes tyvärr mest som reklamen som dyker upp i brevlådan oavsett man vill det eller inte.

Jaha, så längtan efter det där samtalet går vidare.



Kommentarer
Postat av: Blingbling

Lugn, bara lugn. De kommer att ringa =) De har terrat mig i ett halvår hehe.


Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0