Inte varje år

Den 17 februari. Jag smakar lite extra på dagens datum. För det är inte varje år jag får uppleva det datumet. Förra året exempelvis blev jag utan 17 februari. Låter kanske konstigt. Det var inte så att jag sov bort dagen eller låg i koma. Jag missade den helt enkelt bara. Den kom aldrig upp i kalendern. Den 16 stod det: gå direkt till 18 utan att passera 17.

Ok, så jag gjorde det.

Någonstans ovanför Stilla havet. Där passerade jag datumgränsen. Då blir man utan en dag.

Så idag ska jag försöka njuta lite extra av den här dagen. Vem vet när den kommer igen.

Kommentarer
Postat av: Fröet

Trevlig 17.e februari;)

2010-02-17 @ 14:08:21
Postat av: Hanna

Frö: Tack!

2010-02-17 @ 16:24:13
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0