Bad news

Varje gång jag får snigelpost i brevlådan får jag ett ångesthugg i magen. Av någon anledning är det bara dåliga nyheter som förmedlas via snigelpost nu för tiden.

Det är sällan ett undantag. Särskilt inte om avsändaren heter CSN, Skatteverket, A-kassan eller någon annan statlig eller semistatlig myndighet.

Jag är i en ålder då jag borde ägna mig åt att klättra i lianer och bygga imperium. Det gör jag nu inte. Dagarna går. Och det blir mer och mer påtagligt. Egentligen är inte oron mitt största hot. Det är teflonhjärnan.

Kommentarer
Postat av: Hella

Håller helt med, kommer aldrig nåt kul med snigelposten. Eller jo förresten, jag vann 200 kr glasscheckar iof för några veckor sen :) Men annars intet nytt! "Teflonhjärnan" underbart uttryck! Har en likadan! Trevlig valborg Hanna :)

2010-04-30 @ 09:40:20
URL: http://redshoecyber.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hella: Den är jobbig den där teflonhjärnan. Ha en fin valborg du också Hella!

2010-04-30 @ 09:59:32
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0