Potential

Jag har haft anledning att fundera över min potential och vad andra anser om den.

Min insikt är att jag haft chefer som aldrig egentligen sagt något om den. Alltså jag har fått ett brev av dem när jag slutat, men det känns mest som floskler även om de är sanna. Ingen, eller i alla fall få, har sagt något direkt till mig. Något som utmärker mig, eller som i alla fall är en styrka hos mig.

Jag har fått höra att jag är bra. Men på vad, varför och hur?

Även om jag tror mig veta något om min egen potential är det förstås intressant vad andra tycker. Liksom nedkokat till endast något eller några ord.

Jag borde ta reda på det.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Oh. Jag har mitt halvårssamtal med chiiifen imorgon. Nervöst och nyttigt.

2009-09-30 @ 20:42:04
Postat av: Hanna

Bling: Visst är det nyttigt!

2009-09-30 @ 22:38:38
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Magnus

Jag tror du ändå har hyfsad koll på vad du är bra på.

2009-10-01 @ 16:05:30
URL: http://papamac.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0