Feng shui

Äntligen var det dags, som jag längtat. Och vädret var strålande. Dags för loppis på gården.

Anna kom förbi och hjälpte mig ställa ut grejer och kränga. Vilket team vi var. Vi sålde av glas så det stod härliga till, men även mina gamla inlines (knappt använda) var det någon som svepte iväg med.

Mot slutet av dagen insåg jag att jag inte heller skulle kunna gå hem utan det underbara klaffbordet som några andra sålde. Fick det förstås till det finfina grannpriset 50 kr.

Jag känner mig mycket lättad och fri i sinnet efter denna avverkning. Och lite lite rikare.



Anna överblickar försäljningsbordet.



Nya bordet går mycket bra ihop med både mig, min dator och mina stolar.

Allt blev inte sålt och dessutom har jag numer ett köksbord till övers. Jag känner mig med andra ord inte klar som säljare. Blocket nästa.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Magnus

Vilket Dream Team!

2009-09-05 @ 21:20:53
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Blingbling

50 spänn för bordet... Shit vilken fin affär du =)

Det är kul med loppis. Nu ska jag kolla in swoppers haha.

2009-09-05 @ 22:44:47
Postat av: Beyonce

Snyggt bord!

2009-09-06 @ 19:15:33
URL: http://bday.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0