Burlesk del II

Ny hootchy kootchy-fest. Ny korsett. Så funkar det.

Förfesten var den kungligaste i sitt slag. Tack Bling! Till slut vågade jag till och med sätta mig med min gigantiska tyllkjol.

Klubbandet bjöd på fina gamla kändisar a la Sandra Bovallius (för den som minns Skilda världar). Jag råkade vispa runt min tyll i hennes hår. Men hon älskade ändå kjolen.

Snart är det dags för mig att börja klippa film nummer två på temat burlesk. Så länge bjuder jag på mig med kvällens finaste killar.






Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Stiliga killar och supersnygg Hanna.

Längtar redan till nästa gång.

2009-10-25 @ 17:54:37
Postat av: Jazzhoppan

Så snygg du e! Mer dekadens åt folket!

2009-10-25 @ 18:18:57
Postat av: Kotte

Underbar kjol! Gillade hatten med, dock hann jag inte kika så mycket på korsetten.

2009-10-25 @ 20:29:21
URL: http://enkottestankar.blogg.se/
Postat av: Beyonce

Snygg outfit!

2009-10-25 @ 22:56:29
URL: http://bday.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0