Uppåt

Morgonen har spenderats utan internet. Självklart strular mitt nya modem. Det är som en naturlag. Det gav mig ro att spendera morgonen med "Maken" av Gun-Britt Sundström. Den fångade mig direkt. Älskar tonen och tankarna. Som 60-70-talets genustankar. Som jag. Fast då.

Igår kväll fick jag ännu ett återfall av min kärlek till Niklas Mat. Det kan bero på att jag tittar på det när jag kommer hem från dansen, som ett monster av hunger, tuggandes på - förvisso goda, men ändå - äggmackor. Jag vill gifta mig med Niklas, och det är en stor kompromiss i mitt liv.

Dagen är också Röd, på alla vis. Kärleken till Eskiltsunabandet har inte dämpats på de 14 år jag varit anhängare. När som helst dimper Röd ner i min brevlåda. Som jag längtar.

Kärlek.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Ester

Som musik i mina öron.

2009-11-06 @ 11:30:53
Postat av: Kotte

Fungerar kniven bra?



Har ännu inte hunnit kolla in Niklas, men ser ju verkligen ut som att jag missat något!

2009-11-06 @ 12:16:02
URL: http://enkottestankar.blogg.se/
Postat av: Magnus

Äggmackor är king!

2009-11-06 @ 18:13:21
URL: http://papamac.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0